Vlissingen - Zeeland

BEL

Top 10 ergernissen

Verfijnd Schilderwerk hecht grote waarde aan een goede dienstverlening aan al haar klanten. Verfijnd Schilderwerk heeft daarom in kaart gebracht wat de grootste ergernissen zijn bij klanten met betrekking tot schilderwerkzaamheden. Verfijnd Schilderwerk is zich hierdoor bewust van deze ergernissen en zal er alles aan doen deze bij u als klant te voorkomen.

  1. Het niet op tijd komen of zelfs helemaal niet op komen dagen bij een afspraak ter opname van offerte.
  2. Offertes die onduidelijk zijn en het achteraf terugkomen op gemaakte prijsafspraken.
  3. Het niet starten op de afgesproken datum.
  4. Werknemers die onbeleefd, onvriendelijk of niet te vertrouwen zijn.
  5. Het slordig achterlaten van de werkplek zoals het niet netjes aanvegen en stofzuigen.
  6. Onvoldoende communicatie over de voortgang en kleurenstelling.
  7. Het opvoeren van meerwerk zonder duidelijk overleg.
  8. Zakkers in het schilderwerk.
  9. Verfresten op glas en ruiten.
  10. De kwaliteit van het schilderwerk is ondermaats.

Wilt u bovenstaande ergernissen voorkomen? Neem dan contact op met Verfijnd Schilderwerk en ervaar onze positieve manier van werken!

Laatst bijgewerkt: